دیگر مقالات
پاسخ به سوالات متداول در مورد پکیج شوفاژ دیواری

پاسخ به سوالات متداول در مورد پکیج شوفاژ دیواری

برای آپارتمانهای کمتر از 60 متر مربع چه نوع پکیجی پیشنهاد می کنید؟ برای آپارتمانهای با درزبند کامل درب ها و پنجره ها چه نوع پکیجی پیشنهاد می کنید؟ حداقل ارتفاع دودکش در پکیج های بدون فن چقدر است؟ در مورد نصب پکیج در بالکن چه نوع پکیجی را پیشنهاد می کنید؟ حداکثر فاصله مصرف آب گرم (حمام و ظرفشوئی) تا دستگاه پکیج چقدر است؟ نحوه پر کردن و بالا بردن فشار مدار شوفاژ که توسط مانومتر نمایش داده می شود چگونه است؟ در صورت بالا رفتن فشار(مانومتر) چه کاری باید انجام داد؟ اینها برخی از سوالات متداول د
معرفی قطعات پکیج دیواری

معرفی قطعات پکیج دیواری

در این مطلب از پارس قطعه سعی داریم شما را با قطعات پکیج بیشتر آشنا کنیم. یکی از نیازهای اولیه بشر تامین آب گرم بهداشتی و گرمایش مطبوع محل کار یا زندگی بوده و است. در گذشته این نیاز را به روش های مختلفی از قبیل کرسی ذغالی و بخاری های چوبی و برقی و نفتی تامین می کردند . اما امروزه این نیازها را به وسیله پکیج های دیواری تامین می کنند.
علائم و نشانه های خراب شدن پکیج شوفاژ دیواری

علائم و نشانه های خراب شدن پکیج شوفاژ دیواری

علائم و نشانه های خراب شدن پکیج دیواری متفاوت می باشد. نشتی آب از پکیج، پایین بودن فشار پکیج، گرم نکردن آب پکیج دیواری، روشن نشدن مشعل پکیج برخی از رایج ترین نشانه های خراب شدن پکیج دیواری می باشد.
ان‌تی‌سی چیست و چه کاربردی دارد؟

ان‌تی‌سی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از قطعات مهم و کاربردی برای اندازه گیری دمای پکیج سنسور NTC پکیج است. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی راجع به این سنسور و نیز نحوه ی عملکرد آن را در پکیج شرح دهیم.
موارد مهم در نصب پکیج

موارد مهم در نصب پکیج

مراحل مهم و ضروری قبل از نصب پکیج 1) نصاب موظف است قبل از نصب دستگاه با ایجاد نمودن مقداری دود مکش دودکش ساختمان را کنترل کند. اگر گرفتگی در مسیر آن وجود دارد نسبت به برطرف نمودن آن اقدام نموده و مسیر دودکش را باز نماید تا مانعی در مسیر خروج دود نباشد. و ...
موارد چک سالیانه پکیج شوفاژ دیواری

موارد چک سالیانه پکیج شوفاژ دیواری

پکیج شوفاژ دیواری دستگاهیست که در طول مدت کارکرد خود فشار بالایی را تحمل می‌کند. بنابراین لازم است تا جهت جلوگیری از آسیب دستگاه و نیز رعایت ایمنی و حفظ جان مصرف‌کنندگان موارد ذیل هرساله و در ابتدای استفاده به عنوان سیستم گرمایش مورد بازبینی قرار گیرند.
کدام برند را بخریم؟

کدام برند را بخریم؟

معمولاً انتخاب برند بسیار دشوار و وقت‌گیر میباشد. ما در اینجا به تعدادی از پارامترهای مهم در انتخابی برند ها اشاره می‌کنیم و پیشنهاد می‌کنیم حتما مورد توجه قرار داده و مراقب باشید در دام فروشندگان سودجو نیفتید.
راهنمای انتخاب پکیج مناسب

راهنمای انتخاب پکیج مناسب

پارامترهای مهم برای انتخاب پکیج دیواری ۱. دودکش ساختمان ۲. متراژ ساختمان ۳. مقدار مورد نیاز آب گرم مصرفی
معرفی پکیج

معرفی پکیج

گرمایش مطبوع محل سکونت و آب گرم بهداشتی، همواره از نیازهای اولیه بشر بوده و می‌باشد. شاید هنوز هم استفاده از کرسی های زغالی و بخاری های نفتی را در بعضی از نقاط کشور عزیزمان شاهد باشیم، ولی حقیقت این است که با توجه به فراوانی گاز طبیعی و برقراری امکان دسترسی به این موهبت الهی، تکنولوژی رابر آن داشته است که راهکارهای جدیدی را برای بشر مهیا سازد.
فلومتر چیست و چه کاربردی در پکیج دارد؟

فلومتر چیست و چه کاربردی در پکیج دارد؟

قطعات پکیج رابیشتر بشناسیم. فلومتر یا دبی سنج (flow meter) وسیله ایست که حجم مواد عبوری را نسبت به زمان اندازه گیری می کند. در بیشتر صنایع از جمله صنایع نفت و پتروشیمی و... دانستن مقدار دقیق فلو یا جریان عبوری سیالی مانند گاز و یا نفت مهم می باشد. توجه به این نکته که میزان کل فلو که معرف جرم ماده مصرفی است در بسیاری موارد نظیر پروسه های صنعتی کاربرد دارد. همچنین اندازه گیری دقیق فلو به دلیل ملاحظات مالی در فروش وخرید حجم مشخصی از ماده و کالا مانند کنتور گاز خانگی و تبادلات نفتی و ...اهمیت ویژه ا
کدام برند را بخریم؟ کدام برند را بخریم؟

معمولاً انتخاب برند بسیار دشوار و وقت‌گیر میباشد. ما در اینجا به تعدادی از پارامترهای مهم در انتخابی برند ها اشاره می‌کنیم و پیشنهاد می‌کنیم حتما مورد توجه قرار داده و مراقب باشید در دام فروشندگان سودجو نیفتید. (البته بعضی از فروشندگان بی‌تجربه و فرصت‌طلب منظور نویسنده میباشند).

** ابتدا محدوده قیمت مد نظر خود را مشخص کنید و بعد در آن محدوده مقایسه کنید. مقایسه دستگاه ارزان قیمت با گران‌قیمت کاری اصولی نیست و شما را به اشتباه خواهد انداخت. هدف این متن جلوگیری از متضرر شدن شما بخاطر ۱ خرید اشتباه می‌باشد.

* مهمترین فاکتور در انتخاب برند اعتبار شرکت می‌باشد. بهترین برندهای دنیا هم بدون وجود خدشات و قطعات در شهر شما عشاء بدرد نخور خواهد بود. پس حتما پیش از انتخاب بابت وجود سیستم خدمات قوی در شهر خود مطمئن شوید و به این سخن ((که خیالتون راحت من خودم هستم )) اصلا توجه کنید.

* فاکتور بعدی تکنولوژی ساخت و کیفیت قطعات می باشد. مراقب باشید دستگاهی که به شما پیشنهاد میشود بالاترین کیفیت قطعات را دارا باشد. برای این منظور از فروشنده بخواهید قطعات اصلی شامل پمپ شیر گاز، فن، برد و منبع انبساط را به شما معرفی کرده و در صورت امکان آنها را در فاکتور شما بنویسید تا در صورت دروغ بودن قابل پیگیری باشد

* حتما درباره منشا برند تحقیق کنید. اخیرا دستگاههای بی‌کیفیتی وارد ایران شده اند که برندشان جعلیست و وجود خارجی ندارد. مراقب باشید تحت نام اروپایی به شما نفروشند.

* با تماس با واحد خدمات مشتربان شرکتها فیشت برد، پهپا، له سنسورهای مصرفی ، مبدل اصلی و ثانویه و نیز منبع انبساط را بیرسید. بعضی شرکتها قطعات یدکی بسیار گرانی دارند که پس از دوران گارانتی شمارا به زحمت خواهد انداخت. (البته دستگاههای گران قیمت معمولا خرابی بسیار پایینی دارند. مثلا پکیج آریستون رضایت بالایی را در ۵ سال اول جلب می‌کند)