لطفا قبل از خرید VPN خود را خاموش کنید

لوگو

پرسش های متداول

پاسخ پرسش های متداول شما درباره حساب کاربری، سفارش، پرداخت و ارسال

حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه ای منتقل می شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

در انتهای هر ایمیل درج شده " چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید"، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید.

اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ: لطفاً ایمیل های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل های ارسال شده به حساب های کاربری gmail گاهی spam می شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می شود نه خود رمز.

آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

ثبت و پیگیری سفارش

دوست دارم از پارس قطعه خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن شوم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی پارس قطعه، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود ...

آیا برای خرید از پارس قطعه، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در پارس قطعه می توانید:

  • سریع تر و ساده تر خرید کنید
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید
  • لیست علاقمندی های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
  • نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
  • در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.

کالاهای عرضه شده در پارس قطعه

آیا کالاهای خریداری شده آماده استفاده هستند یا باید تغییراتی انجام شود؟

پاسخ: بله کلیه کالاها آماده مصرف هستند و تغییرات خاصی لازم نیست انجام گیرد.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد؟

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای پارس قطعه تلاش می کنند اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا را فراهم کنند. شما می توانید از ابزارهایی مانند مقایسه، نقد و بررسی، و جدول اطلاعات فنی استفاده کنید.

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: همه کاربران می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا کارت به کارت نیز وجود دارد.

آیا پرداخت اینترنتی امن است؟

پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. برای اطمینان بیشتر نکاتی مانند وجود https و قفل امنیتی مرورگر را چک کنید و از صفحه کلید مجازی در صورت نیاز استفاده کنید.

ارسال سفارش ها

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید نمایش داده می شود.

پس از ثبت سفارش، چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است و معمولاً بین 24 تا 72 ساعت برای خارج از تهران متغیر است.

خدمات پس از فروش

اگر کالای ارسال شده مغایرت داشت، چه اقدام کنم؟

پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما).

قیمت

آیا قیمت محصولات به روز هستند؟

پاسخ: بله، پارس قطعه به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روزرسانی می کند.

نحوه فعالیت پارس قطعه

آیا پارس قطعه شعبه یا نمایندگی دارد؟

پاسخ: پارس قطعه در هیچ نقطه ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس ها از طریق دفتر مرکزی تهران پردازش می شود. در صورت مشاهده تخلف، مراتب را از طریق ایمیل info@parsgheteh.ir اطلاع دهید.

درباره ی ما

پارس قطعه برترین توزیع کننده قطعات یدکی پیکیج دیواری

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به این فروشگاه می باشد.

ساخته شده توسطsepehrccفروشگاه ساز سپهر