دیگر مقالات
پمپ سیرکولاتور چیست؟

پمپ سیرکولاتور چیست؟

پمپ سیرکوالتور از انواع پمپ است که در سایزها و اندازه های مختلف وجود دارند. این پمپ ها آب را سیرکوله می کنند (در یک مدار به صورت دایره‌وار می‌چرخانند) و در دو مدل ارائه می شوند. اگر می‌خواهید در مورد این مدل از پمپ اطلاعات کاملی به دست بیاورید، این مقاله از مجموعه مقالات وبسایت و اپلیکیشن پارس قطعه را از دست ندهید. با پارس قطعه همراه باشید ...
۸ نکته مهم قبل از خرید پکیج شوفاژ دیواری

۸ نکته مهم قبل از خرید پکیج شوفاژ دیواری

شوفاژ یکی از وسایل گرمایشی است که استفاده از آن در دهه‌های اخیر بسیار رواج پیدا کرده و تقریبا در هر آپارتمانی استفاده می‌شود. شوفاژهای قدیمی‌تر با حرکت آب داغی که از موتورخانه در لوله‌ها جریان پیدا می‌کرد گرم می‌شد. سوخت منبع انرژی موتورخانه یا شوفاژخانه گازوئیل بود و هر ماه یک بار باید مخزن گازوئیل پر می‌شد تا جریان آب داغ قطع نشود. اما با گذشت زمان و تمایل به جایگزینی گاز به جای گازوئیل، دیگر شوفاژخانه‌ها از دور خارج شدند و جای خود را به پکیج‌ گازی دادند. حالا دیگر در هر خانه‌ای یک پکیج شوفاژ
پکیج دیواری لورچ بخریم یا بوتان

پکیج دیواری لورچ بخریم یا بوتان

امروزه و با توجه به شیوه زندگی مدرن و شهر نشینی، استفاده از پکیج دیواری به عنوان وسیله گرمایشی و تامین آب گرم با راندمان بالا، بسیار مورد توجه قرار گرفته و به یکی از ملزومات اجتناب ناپذیر در وسایل و تأسیسات ساختمان بدل گردیده است. با توجه به این موضوع و حضور رقبای بسیاری در بازار پکیج شوفاژ دیواری ساحت داخل بر آن شدیم گه مقاله ای برای بررسی دو برند ایرانی پکیج شوفاژ دیواری با نام های لورچ و بوتان را در خدمت شما مخاطبان قرار بدهیم. در ادامه با پارس قطعه همراه باشید
آموزش شیوه تعمیر انواع مختلف مبدل اصلی پکیج شوفاژ دیواری

آموزش شیوه تعمیر انواع مختلف مبدل اصلی پکیج شوفاژ دیواری

در این مطلب از پارس قطعه به بررسی برخی از مشکلات رایج استفاده از پکیج شوفاژ دیواری، آشنایی با مبدل اصلی و انواع آن و در نهایت مشکلات شایع خرابی مبدل حرارتی اصلی و نحوه رفع اشکال آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
آموزش جامع نحوه هواگیری پکیج دیواری، رادیاتور و شوفاژ

آموزش جامع نحوه هواگیری پکیج دیواری، رادیاتور و شوفاژ

هواگیری پکیج از جمله اقدامات کاربردی و مفید برای افزایش راندمان و جلوگیری از بروز مشکلات و ایرادات فنی در پکیج به شمار می رود. هواگیری در پکیج های دیواری ضمن خارج ساختن هوای اضافی موجود در رادیاتور و پکیج، صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش طول عمر و کارکرد بهینه این مدل سیستم گرمایشی را به دنبال دارد. با توجه به اهمیت هواگیری همچنین تخصصی بودن مراحل آن، در این مقاله قصد داریم به آموزش صفر تا صد نحوه هواگیری در پکیج های دیواری بپردازیم.
بررسی مهم ترین دلایل نشتی آب از پکیج دیواری

بررسی مهم ترین دلایل نشتی آب از پکیج دیواری

نشتی آب از پکیج از ایرادات و مشکلات رایج پکیج دیواری محسوب می شود. این مشکل به دلیل عوامل و دلایل مختلفی بروز پیدا می کند. در صورت آب دادن پکیج دیواری، برطرف کردن مشکل در کوتاه ترین بازه زمانی، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در غیر این صورت، خسارات و هزینه های گزافی به مصرف کننده تحمیل می شود. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله به بررسی علت نشتی آب از پکیج دیواری پرداخته ایم.
بای پس پکیچ چیست و چه کاربردی دارد؟

بای پس پکیچ چیست و چه کاربردی دارد؟

بای پس پکیج قطعه‌ای کاربردی است که برای جلوگیری از کم آبی دستگاه وسوختن پمپ از آن استفاده می‌شود. در واقع بای پس پکیج برای جبران فشار کم آب و ممانعت از سوختن پمپ در هنگام رسوب گیری لوله‌ها در پکیج تعبیه شده است. در نتیجه سلامت این قطعه در روند و طرز کار پکیج تاثیر بسزایی دارد.
منبع انبساط چیست؟ و چه کاری انجام می‌دهد.

منبع انبساط چیست؟ و چه کاری انجام می‌دهد.

منبع انبساط در پکیج چیست؟ منبع انبساط یکی از قطعات مهم در پکیج دیواری است درباره اینکه پکیج دیواری چیست ؟ و نحوه عملکرد آن چگونه است در مطالب قبلی توضیحاتی داده بودیم اما در ادامه مباحث قصد داریم تا درباره قطعات پکیج دیواری و اجزای آن ها صحبت کنیم پس با پارس قطعه همراه باشید...
هر آنچه در مورد فلومتر پکیج شوفاژ دیواری باید بدانید.

هر آنچه در مورد فلومتر پکیج شوفاژ دیواری باید بدانید.

فلومتر چیست و چه کاربردی در پکیج شوفاژ دیواری دارد؟ محل قرارگیری فلومتر کجاست؟ ساختار و اجزاء فلومتر چه هستند؟ عیب یابی فلومتر پکیج و نکاتی در مورد تعمیر فلومتر پکیج مطالبی هستند که در این مقاله به آنها پرداخته ایم. فلومتر پکیج در واقع به عنوان یک حسگر دبی سنج در پکیج عمل می­کند و دارای یک ساختار مکانیکی متشکل از حسگر، آهنربا و توربین مغناطیسی (پروانه توربینی شکل) است. هر بار که آب از توربین مغناطیسی فلومتر عبور می­کند، توربین به چرخش درآمده و همزمان دو پلاتینی که در نزدیکی فلومتر قرار گرفته
معرفی بهترین برندهای پکیج در ایران

معرفی بهترین برندهای پکیج در ایران

در این مقاله به بهترین پکیج دیواری های موجود در بازار که از لحاظ کیفیت و عملکرد در سطح بالا و قابل رقابتی قرار دارند و همچنین به دلیل بهره مندی از ویژگی های منحصر بفرد درصد قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده اند اشاره خواهیم داشت.
معرفی بهترین برندهای پکیج در ایران معرفی بهترین برندهای پکیج در ایران

ساختمانهای قدیمی به جهت تامین آب گرم و همچنین تغذیه شوفاژها با هدف گرم کردن منازل، از اتاقکی مجزا با نام موتورخانه بهره می‌بردند. اتاق موتورخانه معمولا در طبقه زیرین ساختمان به دور از محل زندگی قرار داشت، تجهیزاتی که در کنار یکدیگر قرار می گرفتند و سیستم پیچیده ی موتورخانه را بوجود می آوردند معمولا در ابعاد بزرگی ساخته می شدند به همین دلیل فضای زیادی از ساختمان اشغال میشد، فضایی که در دنیای کوچک شده ی امروز دیگر غیرقابل توجیه است.

همچنین حین عملکرد دستگاه ها صدای بسیاری ایجاد می شد و باعث اخلال آسایش ساکنین می گشت. از طرفی درگیر بودن تمامی واحدهای ساختمان با کارکرد این اتاقک موتورخانه، باعث میشد که در صورت خرابی، تامین آب گرم، کل ساختمان با مشکل روبه ‌رو شود. این مشکلات از نگاه مهندسین و مبتکرین سالهایی که می گذرد پنهان نمانده است. مبتکرینی که توانسته اند با معرفی ساختارهای کم حجم و مطمئن با نام پکیج و خصوصا پکیج دیواری براحتی مشکلات فراوان موتورخانه ها را مرتفع سازند و در جهت بهبود و توسعه این آورد روزگار مدرن، کوشا باشند. در ادامه به برندهایی مطرح از بهترین پکیج دیواری اشاره خواهیم داشت.

معرفی 5 برند برتر و بهترین پکیج دیواری در ایران
شاید بهتر باشد که قبل از معرفی بهترین پکیج دیواری بازار با مفهوم پکیج بیشتر آشنا شویم. پکیج دستگاهی است با ابعادی در اندازه های یک کابینت کوچک که میتواند براحتی آب گرم مصرفی و مورد نیاز شوفاژهای ساختمان را تامین کند. پکیج ها را با هدف کوچک سازی موتورخانه ها طراحی کرده اند. بازدهی بالا، مصرف سوخت پایین تر، کم شدن حجم لوله کشی های ساختمان و از همه مهم ‌تر مستقل شدن هر یک از واحدها به جهت تامین آب گرم مورد نیازشان از جمله مزایای یک پکیج دیواری نسبت به یک موتور خانه میباشد. سازنده های پکیج دیواری با توجه به نیاز بازار و استقبال چشمگیر مصرف کننده ها از پکیج، اقدام به ساخت و تولید انواع پکیج نموده اند. پکیج ها در مدل های دیواری و زمینی که هریک دارای ظرفیتی می باشند تولید شده و در بازار موجود می باشند. انواع پکیج با برندهای متفاوتی که هریک از سطح کیفیت گوناگونی برخوردار هستند در بازار ایران وجود دارد. و ممکن است مشتریان عزیز هنگام خرید پکیج دیواری با مشکل مواجه شوند و این سوال که کدام مارک پکیج دیواری بهتر است و کدام یک به عنوان بهترین پکیج دیواری در بازار عرضه می شوند. . در انواع برندهای برتر پکیج دیواری به تاریخچه شرکت، معرفی انواع پکیج دیواری و مدت زمان گارانتی هریک از این محصولات پرداخته ایم. برندهای معرفی شده در این مقاله بر اساس سهم فروش هریک از محصولات که در سال های اخیر در بازار ایران داشته اند، کیفیت بسیار بالای آنها و نیز میزان رضایت مندی مشتریان عزیز که از این پکیج های دیواری جهت تامین آبگرم استفاده نموده اند، معرفی شده است.

ایران رادیاتور
پکیج دیواری ایران رادیاتور
ایران رادیاتور، از برندهای مطرح که به عنوان بهترین پکیج دیواری در بازار به فروش می رسد. شرکت ایران رادیاتور یکی از بزرگترین و مشهورترین سازنده های سیستم گرمایشی در ایران و خاورمیانه می باشد. محصولات این شرکت طبق استانداردهای بین المللی با بالاترین میزان گرمایشی تولید و به بازار عرضه می گردد. شرکت ایران رادیاتور در سال 1358 شمسی (1980 میلادی ) در شهر رشت، با مدیریت نادر شکیب تاسیس شد. این گروه تولیدی در همان سالهای ابتدایی ورود به این عرصه توانست رضایت بسیاری از افراد را خود جلب کرده و سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد و همچنین به عنوان اولین دارنده استاندارد صادرات محصولات در ایران شناخته شود. گروه تولیدی ایران رادیاتور در سال 1386 شمسی با اتکا به تجربه و علم مدیران با تجربه ی خود و همچنین نیاز بازار، اقدام به تولید پکیج گرمایشی نمود. پکیج های تولیدی ایران رادیاتور در مدل های زمینی، دیواری و چگالشی با راندمان بسیار بالا و طراحی منحصربفرد تولید و عرضه می گردد. پکیج دیواری ایران رادیاتور شامل ظرفیت های 22000، 24000، 28000 و 36000 کیلو کالری مورد استفاده مصارف خانگی و اداری موجود می باشد. پکیج ایران رادیاتور از تنوع گسترده ای برخوردار است و شامل مدل های اکو ، M آنالوگ، L دیجیتال، K ، Z و BM می باشد که هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشند. با توجه به کیفیت بسیار بالای این محصولات می توان گفت یکی از بهترین پکیج دیواری در ایران می باشد. مدل اکو و پکیج هایی که دارای حرف M ، K ، E و L می باشند از نوع پکیج های دو مبدل و مدل BM تک مبدل می باشد. همچنین حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار، CF به معنی پکیج دیواری بدون فن می باشد. پکیج های دیواری ایران رادیاتوربا گارانتی و خدمات پس از فروش همین شرکت در ایران عرضه می گردد. مدت زمان گارانتی این محصولات به مدت 24 ماه از تاریخ نصب می باشد که توسط تکنسین های متخصص در سراسر نمایندگی های فعال ایران انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

بوتان
پکیج دیواری بوتان
یکی دیگر از بهترین پکیج دیواری موجود در بازار برند بوتان می باشد. بدون شک بوتان یکی از نام های آشنا برای همه ی خانواده های ایرانی می باشد که از زمان های بسیار دور بسیاری از افراد از آبگرمکن بوتان برای تامین آبگرم مصرفی استفاده می کردند و در حال حاضر نیز با توجه به سطح کیفیت بالای محصولات تولیدی این گروه تولیدی، پکیج بوتان با استقبال قابل توجهی از سوی هموطنان روبه رو شده است. شرکت صنعتی بوتان در سال 1332 شمسی ( 1953 میلادی) با مدیریت محمود خلیلی در ایران تاسیس شد. گروه صنعتی بوتان در زمینه تولید و توزیع سیستم های گرمایشی فعالیت گسترده ای دارد و در تمام نقاط ایران دارای نمایندگی های فعال جهت ارائه خدمت به هموطنان ایرانی می باشد. پکیج دیواری این شرکت شامل مدل ورونا، پارما، پرلاپرو، پرلا، اپتیما، کالداونزیا، بنسرپرو و روما تولید و در بازار موجود می باشد. پکیج دیواری بوتان در ظرفیت 22000 کیلو کالری ، 24000 کیلوکالری ، 28000 کیلو کالری ، 32000 کیلو کالری جهت استفاده در منازل مسکونی، اداره ها، مدارس ارائه می گردد. پکیج دیواری بوتان مدل کالداونزیا تک مبدل و بقیه مدل های موجود در بازار دو مبدله می باشد. پکیج های مدل RS بوتان بدون فن و مدل RSI فن دار هستند. از ویژگی های این نوع پکیج می توان به بالابودن بازدهی و مصرف بهینه سوخت اشاره نمود. برای خروج دود و گازهای حاصل از احتراق دستگاه به محیط خارج و تامین هوای مصرفی مورد نیاز دستگاه از دودکش مخصوص دوجداره استفاده می شود. قطعات بکار رفته در پکیج دیواری بوتان از برندهای معتبر ایتالیایی و طبق استاندارهای ملی و بین المللی تولید می شوند. تمامی محصولات بوتان دارای نشان استاندارد CE اروپا می باشند. به همین دلیل در لیست بهترین پکیج دیواری برند بوتان هم به چشم می خورد. کمپانی بوتان در سالهای اخیر پکیج جدیدی با نام تجاری بیتا به بازار عرضه کرده که با قیمت پایین تری نسبت به پکیج های بوتان در بازار به فروش می رسد. پکیج بیتا در ظرفیت حرارت دهی 22 و 24 کیلو وات با سطح کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه با گارانتی بوتان در بازار به فروش می رسد. انواع پکیج دیواری بوتان با گارانتی و خدمات پس از فروش همین شرکت به مدت 24 ماه از تاریخ نصب دستگاه عرضه می گردد.

لورچ
پکیج دیواری لورچ
از بهترین پکیج دیواری موجود در بازار می توان به برند لورچ اشاره داشت. گروه صنعتی لورچ در زمینه تولید سیستم های گرمایشی فعالیت گسترده ای دارد. این گروه تولیدی با نیم قرن سابقه و حضور موفق در این عرصه توانسته سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. شرکت لورچ در سال 1357 شمسی (1981 میلادی) در شهر اصفهان شروع به فعالیت نمود. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر بفرد جز برندهای مطرح بشمار می آیند. گروه صنعتی لورچ پکیج دیواری طبق استانداردهای ملی و بین المللی تولید و به بازار ارائه می نماید. این گروه تولیدی همواره سعی دارد با توجه به نیاز بازار و سلیقه ی مشتریان هر سال به سبد کالایی تولیدات خود بیافزاید و جهت خدمت به هموطنان محصولاتی با کیفیت ارائه دهد. این گروه تولیدی با بهره گیری از دانش فنی روز و بکارگیری جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات در خط تولید همواره پکیج دیواری با کیفیت و کارایی بسیار بالا قابل مقایسه با نمونه های مشابه داخلی و خارجی تولید و عرضه می نماید. تنوع مدل پکیج دیواری لورچ بالاست و در مدل های آرتا، آدنا، آرتمن،هرما، هیرو و آریان در ظرفیت های 24000، 28000 و 30000 کیلوکالری تولید و در نمایندگی های فعال شرکت لورچ در سراسر کشور به فروش می رسد. پکیج دیواری مدل هیرو، آرتمن، آریان، آدنا، هرما از نوع دو مبدله فن دار دیجیتال و مدل آرتا تک مبدل فن دار می باشد. با توجه به همین ویژگی های منحصر بفرد در لیست بهترین پکیج دیواری قرار گرفته اند. انواع محصولات لورچ دارای گارانتی و خدمات پس ازفروش همین شرکت می باشند. پکیج دیواری لورچ با 24 ماه گارانتی و نصب و راه اندازی رایگان توسط تکنسین های متخصص این گروه تولیدی ایرانی عرضه می گردد.

 

بوش
پکیج دیواری بوش
یکی از مشهورترین برندهای موجود در بازار ایران که به عنوان بهترین پکیج دیواری نیز به فروش می رسد، مارک بوش می باشد. گروه تولیدی بوش در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت گسترده ای دارد و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می نماید. کارخانه بوش در سال 1265 شمسی (1886 میلادی) با مدیریت رابرت بوش در آلمان تاسیس شد و طی مدت زمان کوتاهی موفق شد که کالاهای تولیدی خود را به سایر کشورها در سطح جهان صادر نماید. شرکت بوش با بیش از یک قرن سابقه و حضور موفق در این عرضه به خوبی توانسته نظر بسیاری از افراد را در سراسر دنیا به خود جلب کند و سهم قابل توجهی از بازار فروش بین المللی را به خود اختصاص دهد. محصولات بوش همواره دارای کیفیت و کارایی خوب، ماندگاری و طول عمر بالایی دارند. شرکت بوش در سال های اخیر جهت پایین آوردن قیمت نهایی، تولیدات خود را در کشورهای آسیایی و اروپایی مونتاژ می کند. پکیج گرمایشی یکی از تولیدا این شرکت می باشد که در ظرفیت ها متفاوت جهت کاربری خانگی، اداری مورد استفاده قرار می گیرند. پکیج دیواری بوش شامل مدل کامفورت و اکسکلوسیو در ظرفیت های 28000،24000 و 35000 کیلووات طبق استانداردهای بین المللی تولید و ارائه می گردد. مدل های ارائه شده از نوع دو مبدله فن دار با بازدهی وراندمان بالا می باشند. از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می توان به طراحی زیبا و منحصر بفرد، بهره گیری از تکنولوژی روز اروپا می توان اشاره نمود. به همین جهت به عنوان بهترین پکیج دیواری شناخته می شوند. 

آریستون
پکیج دیواری آریستون
آریستون از بهترین پکیج دیواری موجود در بازار به شمار می آیند. یکی از مطرح ترین برندها در زمینه سیستم های گرمایشی می باشد. این گروه تولیدی با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های موجود همچنین بکارگیری نیروهای متخصص در این زمینه همواره محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید و ارائه می نماید. شرکت آریستون در سال 1309 شمسی (1930 میلادی) در کشور ایتالیا با مدیریت آریستید مرلونی تاسیس شد. گروه تولیدی آریستون محصولاتی با راندمان و بازدهی مطلوب طبق استانداردهای بین المللی با تنوع و گستردگی در مدل هایی با طراحی و زیبایی منحصر بفرد تولید و به بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران صادر می نماید. گوره تولیدی آریستون با چند دهه فعالیت و حضور موفق در این عرضه به عنوان یکی از مارک های معروف در زمینه سیستم های گرمایشی بشمار می آید. پکیج دیواری آریستون در مدل های GENUS X، HSX، ALTEAS X، CARES X، CLAS X با کارایی بالا تولید و عرضه می شود. مدل های تولید شده در ظرفیت های 35000،30000،28000،24000 کیلوکالری جهت مصارف خانگی، اداری ارائه می گردد. پکیج دیواری آریستون دارای نمایشگر لمسی با رزولوشن بالا طبق جدیدترین تکنولوژی ها روز تولید شده و از زیبایی خاص و خیره کننده ای برخوردار است. تمامی پکیج های آریستون مجهز به عایق اکوستیک هستند که حین عملکرد دارای صدای بسیاری پایینی بوده و بدون ایجاد مزاحمت آبگرم مورد نیاز شما را تامین می نماید. به دلیل کیفیت و طراحی بسیار فوق العاده در لیست بهترین پکیج دیواری در ایران قرار دارد. 


امبدواریم با مطالعه این مقاله تصمیم بهتری برای خرید پکیج شوفاژ دیواری بگیرید. همچنین پارس قطعه به عنوان بزرگترین واردکننده قطعات یدکی پکیج شوفاژ دیواری در کشور می‌ تواند نیاز شما برای دستیابی به قطعات اصلی و با کیفیت را برآورده کند.